محو تماشا
تاريخ : دو شنبه 26 خرداد 1393برچسب:, | 13:35 | نویسنده : محمد خزاعی خلف

 

محو تماشا

ای رفیقان بدادم برسید                                    دل من عاشق و شیدا شده است

در کران دل لب تشنه ی دوست                            چشم من غرق تمنا شده است

دلم آشفته ی آن مایه ی ناز است هنوز          مرغ پرسوخته ام مطرب دنیا شده است

ای رفیقان چرا منتظرید؟                         شب من درپی این دوست یلدا شده است

مردمانم همه از بهر ترحم نگرند                    چون که لیلای من امروز رسوا شده است

بار الهی تو بگو من چه کنم؟                     خانه ی عشق برم پهنه ی دریا شده است

از رفیقان که دگر هیچ نیاید کاری                    چشم آنان به رخ یار چه بینا شده است

در میان همه معشوقان عالم                                      شهرت تو به ز لیلا شده است

آنچنان غرق تماشای دلم بودم دوش              که دگر نام خدا مایه ی سودا شده است

بعد از این یاد تو آید به سرم                      چون دل سوخته ام محو تماشا شده است

به درخواست یکی از بچها گذاشتم!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

Abbas
ساعت21:50---29 خرداد 1393
Damet garm dada jaleb bud

دهقان
ساعت12:04---29 خرداد 1393
بسیار زیبا بود ... .
پاسخ:مرسی


علیرضا خلیل زاده
ساعت17:33---28 خرداد 1393
سلام عزیزم. انقد شعر نگو شاعر میشی......
پاسخ:اینقد رو اتیش میشینی سوزشت زیاد نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


فاطمه
ساعت11:54---28 خرداد 1393
مرسی
واقعا افرین دارید
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار